nivo nivo nivo nivo nivo

Constante kwaliteit, verrassende ontwerpen, betaalbaarheid, een gevoel van luxe... Deze elementen zijn onlosmakelijk aan Van Lier verbonden. Maar Van Lier staat ook voor: bruisend, kleurrijk, jong, vooruitstrevend en dynamisch. Dat blijkt wel uit de doelgerichte en sprankelende marketingstrategie, die op diverse fronten wordt ingezet.

Van Lier Stores

Van Lier is het enige Nederlandse schoenenmerk met monobrand stores op toplocaties in vrijwel alle grote steden van Nederland. In deze Van Lier Stores wordt de totale Van Lier collectie getoond. De stores ademen een sfeer van rust, luxe en design uit. Dit is Van Lier in haar puurste vorm. Eigenaar Geert van Spaendonck is zelf verantwoordelijk voor het ontwerp en de inrichting. 

Van Lier verkooppunten

Van Lier hanteert selectieve distributie. De kwaliteit van haar dealers: daar draait het om. Alleen stijlvol ingerichte winkels, op de beste locaties, met een hoog serviceniveau en vakkundig personeel komen in aanmerking om Van Lier dealer te worden. Dit maakt dat Van Lier schoenen alleen in de meest vooraanstaande schoenenwinkel(keten)s en warenhuizen te koop zijn.

Van Lier online

Van Lier is binnen haar segment de absolute marktleider in Nederland. Offline, maar zeker ook online. Van Lier heeft al in een vroeg stadium haar online-strategie bepaald en daaraan vastgehouden. Het resultaat? Langdurige en krachtige samenwerkingsverbanden met alle online key players. Daarnaast is Van Lier natuurlijk volop actief op social media, zoals bijvoorbeeld Facebook, Youtube en Instagram.

Marketing

Als oer-Hollands bedrijf is Van Lier sinds jaar en dag verweven met het inspirerende eiland Ibiza en haar bewoners. Deze persoonlijke band en het warme contact met diverse eilandbewoners leidt ertoe dat de foto- en filmshoots plaatsvinden bij luxueuze gelegenheden zoals Lio en Destino. De bekende kunstfotograaf Jordi Gómez maakt al jarenlang de prachtige shoots, die feilloos het bruisende Van Lier-gevoel weergeven.